مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:252022-01-18اجتماعي

اسکان 128 مسافر در راه مانده در مساجد زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شب گذشته همزمان با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال احمر این استان 128 مسافر در راه مانده را در مساجد این استان اسکان داده اند.

- سیدقاسم موسوی صبح امروز (28 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شامگاه روز گذشته نیروهای امداد و تیم عملیاتی شامگاه گذشته با امدادرسانی به این تعداد خودروهای گرفتار در برف و کولاک اقدام به امدادرسانی کردند، اظهار کرد: برای خدمت رسانی هر چه بهتر به این مسافران 70 بسته موادغذایی بین آنان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ها آمبولانس، خودروی کمک دار و خودروهای نجات هلال احمر به کارگیری شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر زنجان در جاده های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار سه پایگاه موقت امداد و نجات در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه کرده است.

موسوی یادآوری شد: در این طرح آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پرتردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با یادآوری اینکه برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر 14 پایگاه فعال در جاده های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 128 مسافر در راه مانده در مساجد زنجان

اسکان 128 مسافر در راه مانده در مساجد زنجان