مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:202022-01-18اقتصادي

صنعت برزخی همدان، در تحریم مدیران!


بخشی از مشکلاتی که گریبان صنعت را گرفته در سطح کلان و ملی است به طوری که برای همه کشور یکسان و فراگیر بوده و قابل تحمل است اما متاسفانه سوء مدیریت ها و کج سلیقگی های استانی قابل تحمل نیست بدان معنا که دچار تحریم های استانی هستیم و دید و نگرش توسعه تولید در میان نیست.

- خبرگزاری فارس- همدان؛ چرا چراغ صنعت همدان بی فروغ است؟  چند سالی است با این سوال سر می کنیم حتی صنعتگران و تولیدکنندگان هم متحیر به دنبال دلیل می گردنند، آیا تحریم های ظالمانه یا نرخ بالای تسهیلات بانکی تنها دلیل بی فروغی صنعت در همدان است؟ بدون تردید با یک، دو دو تا چهارتای ساده می توان رخوت صنعتی همدان را حس کرد؛ گویی سنگ موانع در استان مستحکم تر و بزرگ تر از دیگر نقاط کشور است و تیر بی تدبیری ها و کج سلیقگی ها رونق تولید را نشانه رفته است، مدیرانی که اهمیت چندانی به این مقوله مهم نمی دهند ولی کماکان در مسند مسئولیت جا خوش کرده اند.

صنعت همدان تشنه مدیر جهادی امروز تولید در استان دلسوز می خواهد و روحیه جهادی شاید اگر مدیران صنعتی روحیه جهادی را سرلوحه رفتار و تصمیماتشان قرار داده بودند استان گام های بلندی تا صنعتی شدن، رونق تولید و اشتغال پایدار فاصله نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برزخی همدان، در تحریم مدیران!

صنعت برزخی همدان، در تحریم مدیران!