مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:202022-01-18اقتصادي

اجرای 2 پروژه بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق در میامی


مدیر توزیع برق شهرستان میامی از اجرای دو پروژه بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستایی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، عباس ربیعی، مدیر توزیع برق شهرستان میامی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شبکه و تأسیسات توزیع برق روستاهای کرنگ و کمردار در شهرستان میامی اصلاح و بهینه سازی شد.

وی بیان کرد: بهسازی 850 متر شبکه فشار ضعیف و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در راستای ایجاد سرخط، تعویض و نصب هفت اصله پایه فشار ضعیف برای ایجاد سرخط های جدید خروجی پست توزیع، رفع حریم و جمع آوری چهار اصله پایه فشار متوسط و جابه جایی و نصب مجدد پست هوایی در محل جدید به قدرت 200 کیلوولت آمپر، ازجمله اقدامات صورت پذیرفته به منظور پروژه بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای کرنگ محسوب می شود.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی اضافه کرد: بهسازی شبکه برق روستای کمردار، در قالب طرح بهارستان، از دیگر پروژه های به اجرا درآمده است.

ربیعی گفت: اصلاح یک هزار و 72 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و تبدیل به کابل خودنگهدار و تعویض و نصب 20 اصله پایه برق فشار ضعیف با اهدافی شامل جابه جایی پایه های برق از معابر روستایی، مقاوم سازی پایه ها و تعویض پایه های فرسوده، پیشگیری از سرقت شبکه و تجهیزات، اصلاح فرسودگی شبکه و کابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2 پروژه بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق در میامی

اجرای 2 پروژه بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق در میامی