مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:152022-01-18سياسي

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است


نماینده ولی فقیه در مازندران اعتماد به ملت و درون و اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت: باید از این ظرفیت ها برای توسعه استفاده کنیم.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح سه شنبه در آیین تجلیل از کارکنان صدا وسیمای استان با اظهار اینکه رسانه های دنیا در تلاش هستند تا نقاط قوت جمهوری اسلامی بیان نشود، گفت: آنها در تلاش هستند تا نقاط ضعف قوی بیان شود.

وی با اظهار اینکه مابرابر دشمن قوی از نظر تجهیزات قرار داریم، گفت: باید بتوانیم مقابل چنین دشمنی، صدا و واقعیت های ملت و کشور را به گوش جهانیان و کشورهای همسایه برسانیم و این مسئله مهم است.

وی افزود: در حوزه نظامی و دفاع مقدس با روحیه پیش رفتیم و روحیه قوی و ایمان فرزندان سبب پیش بردن اهداف انقلاب اسلامی شده است و توانستیم در حوزه های نظامی به قله های بلندتری دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: امروز از نظر نظامی از نظر توان و تجهیزات همتراز و بالادست بسیاری از کشورهای هستیم و باید در جنگ رسانه ای نیز به همین شکل عمل کنیم و نه تنها از نظر ایمان و انگیزه بلکه از نظر ابزار و سلاح نیز با ابزارهای فوق مدرن دشمن مقابله کنیم.

وی گفت: زیرساخت های فناوری و علمی را در حوزه رسانه دارا هستیم از این رو در این حوزه ها باید کارهای بیشتری در این راستا انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است