مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:102022-01-18سياسي

تبدیل مهدیشهر به قطب دامپروری نیازمند توجه به مرکز به نژاد دامی


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: توانایی علمی و دانش جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف در جهت توسعه استان بکار گرفته می شود.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: توانایی علمی و دانش جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف در جهت توسعه استان بکار گرفته می شود.

عباس گلرو در نشستی با سرپرست، معاونین و مدیران جهاددانشگاهی استان سمنان به منظور بررسی روند پیشرفت احداث مرکز به نژاد دامی در شهرستان مهدیشهر گفت: با توجه به مصوبه اخیر سفر رییس محترم جمهور به استان سمنان و تبدیل شدن شهرستان مهدیشهر به قطب دامپروری و همچنین راه اندازی ایستگاه اصلاح نژاد دام سنگسری این موضوع می تواند یکی از مأموریت های ملی این مرکز باشد.

وی افزود: این مرکز باید به دنبال انجام مأموریت های مهم در سطح ملی باشد و خدمات ارائه شده در این مرکز نیز باید در سطح بالایی باشد، تا شاهد توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در استان توسعه باشیم و این امر شتاب گیرد، از همین جهت باید تلاش کنیم انشاءالله تا پایان سال فاز اول این طرح به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مهدیشهر به قطب دامپروری نیازمند توجه به مرکز به نژاد دامی

تبدیل مهدیشهر به قطب دامپروری نیازمند توجه به مرکز به نژاد دامی