مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:102022-01-18پزشكي

امحاء 2000 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغی غیر قابل مصرف در کرمانشاه


رییس اداره کل دامپزشکی کرمانشاه از امحاء 2 هزار کیلوگرم گوشت و آلایش مرغی غیر قابل مصرف در کرمانشاه خبر داد.

- تورج کرمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان، اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اقدام به تشدید نظارت بر کشتارگاه های طیور کرده است و از ابتدای آذر ماه تاکنون بیش از 2 هزار کیلوگرم گوشت و آلایش مرغی غیرقابل مصرف کشف و به طریق کاملاً بهداشتی امحا شده و 2 واحد متخلف به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی افزود: اداره کل دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به طور مداوم طی بازدیدهای مکرر بر مراکز تهیه و توزیع گوشت و فرآورده های آن نظارت دارد.

رییس اداره کل دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان عزیز تقاضامندیم با توجه به خطر انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام مانند آنفلوانزای فوق حاد، تب کریمه کنگو، تب مالت، شاربن، گوشت و فرآورده دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر زیر نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند و اداره دامپزشکی با افراد خاطی با حمایت دستگاه قضا به شدت برخورد خواهد کرد.

کرمیان تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با ما در میان بگذارند و در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 2000 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغی غیر قابل مصرف در کرمانشاه

امحاء 2000 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغی غیر قابل مصرف در کرمانشاه