مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:052022-01-18پزشكي

هلال احمر ایجرود 7 مادر باردار را به بیمارستان انتقال داد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: تیم های عملیاتی این شهرستان تا بامداد امروز هفت مادر باردار را از روستاها به بیمارستان منتقل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات انتقال مادران باردار از ظهر روز گذشته آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود تصریح کرد: انتقال مادران باردار از روستاهای جوقین، چاپوق، آلاچمن، هلیل آباد و اوغلبیک به بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود انجام شد.

وی گفت: برای هر کدام از این امدادرسانی ها سه تیم همراه با کارشناس مامای شبکه بهداشت و درمان در پنج  عملیات اعزام شده اند.

محمدی با بیان اینکه امدادرسانی ها با تلاش بی وقفه تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان ایجرود به مدت هشت ساعت انجام شد، افزود: آخرین مادر در نخستین دقایق بامداد امروز تحویل بیمارستان ایثار شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود ادامه داد: برای انتقال دو مادر از روستای آلاچمن، دو مادر دیگر از هلیل آباد و در روستاهای جوقین، چاپوق و اوغلبیک نیز هر کدام برای یک مادر  امدادرسانی شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، در شهرستان موفق به امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و اسکان 10 نفر  از سرنشینان آنها در  مصلی شهر زرین آباد شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر ایجرود 7 مادر باردار را به بیمارستان انتقال داد

هلال احمر ایجرود 7 مادر باردار را به بیمارستان انتقال داد