مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:052022-01-18سياسي

زمان انتظار بیمه شدگان برای ارجاع به کمیسیون های پزشکی نصف می شود


زمان انتظار افراد برای حضور در کمیسیون های پزشکی تأمین اجتماعی که برای تعیین تکلیف درخواست های ازکارافتادگی تشکیل می شوند، - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: زمان انتظار افراد برای حضور در کمیسیون های پزشکی تأمین اجتماعی که برای تعیین تکلیف درخواست های ازکارافتادگی تشکیل می شوند، طولانی است و این زمان در گام نخست و در کوتاه مدت باید حداقل 50 درصد کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید میرهاشم موسوی در جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به منظور بررسی شرایط خدمات درمانی این سازمان برگزار شد؛ اظهار کرد: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی باید متناسب با انتظارات و نیاز جامعه تحت پوشش، ارتقاء و بهبود یابد.

افزایش کیفیت و عدالت در دسترسی به خدمات، اقدامات اصلاحی و برنامه های توسعه ای را در دستور کار قرار می دهیم.

موسوی گفت: کاهش هزینه پرداختی از سوی مردم در درمان غیرمستقیم از مهمترین اولویت های سازمان تأمین اجتماعی است و ما در حال ارزیابی راهکارهای مختلف این موضوع با استفاده از نظرات کارشناسی برای کاهش پرداخت از جیب مردم هستیم.

تلاش ما این است که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کاهش مراجعات غیرضروری، اقدامات موثری برای کاهش پرداختی بیماران بویژه بیماران صعب العلاج انجام دهیم و هدف نهایی و افق چشم انداز ما تحقق فرمایش مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان انتظار بیمه شدگان برای ارجاع به کمیسیون های پزشکی نصف می شود

زمان انتظار بیمه شدگان برای ارجاع به کمیسیون های پزشکی نصف می شود