مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:052022-01-18سياسي

لزوم انتخاب هیات مدیره اتوبوسرانی از سوی شهرداری تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هیات مدیره اتوبوسرانی از سوی شهرداری تهران انتخاب شود، گفت: به نظرم نباید برای شورا هزینه تراشی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره تشکیل مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی اظهارداشت:در شرکت اتوبوس رانی از سال 84 تا کنون یعنی بیش از 16 سال، شاهد یک روند ثابت مدیریتی بودیم که به نظر می رسد دلیل قانع کننده ای برای تغییر این رویه وجود ندارد.

وی ادامه داد: چون قبلا طرح انتخاب هیات مدیره شرکت اتوبوس رانی در شورا مورد بحث و بررسی قرار نگرفته هم اکنون این سوال وجود دارد که چرا باید این تغییر صورت گیرد؟  آخوندی تصریح کرد: مسوولیت اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی مانند سایر بخش ها بر عهده شهرداری است و نهایتا شورا بر فعالیت آن نظارت دارد.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: پیشنهاد شهرداری این است که شورا، هیأت مدیره اتوبوس رانی را تایید کند ولی چرا ما باید زیر بار این موضوع برویم که اگر اتفاقی در این حوزه بیافتد، بگویند که شورا هیئت مدیره را انتخاب کرده است.

وی گفت: ما کل تهران را به شهردار سپردیم پس به نظر می رسد تا هیأت مدیره اتوبوسرانی را نیز به شهرداری بسپاریم و در ادامه نظارت کامل بر عملکرد این شرکت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتخاب هیات مدیره اتوبوسرانی از سوی شهرداری تهران

لزوم انتخاب هیات مدیره اتوبوسرانی از سوی شهرداری تهران