مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:002022-01-18سياسي

ادارات استان سمنان به کتابخانه ها کتاب اهدا کنند


کتاب هایی که در دستگاه های اجرایی استان وجود داشته و قابل استفاده نیستند شناسایی و به کتابخانه های عمومی استان اهدا شوند.

- ، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در سومین نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه کتاب هایی که در دستگاه های اجرایی استان وجود داشته و قابل استفاده نیستند، شناسایی و به کتابخانه های عمومی سطح استان اهدا شود، تاکید کرد: کتابخانه سیار نیز از دیگر موارد لازم در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد تا مناطقی که از کتابخانه عمومی بی نصیب هستند، به کتاب دسترسی آسان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دسترسی عموم مردم استان به کتاب در راستای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی، با اقدامات مناسب و مطلوب تسهیل شود، گفت: دسترسی مردم به کتاب در ادارات، مکان های عمومی، مراکز خرید، مطب پزشکان و سایر اماکن پرتردد باید تسهیل شده و از پتانسیل دهیاری ها نیز برای راه اندازی کتابخانه در روستاهای فاقد کتابخانه استفاده شود تا شاهد ارتقا سرانه مطالعه در استان باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه درصد باسوادی استان از میانگین کشوری بالاتر است اما درصد سرانه مطالعه در استان پایین تر از میانگین کشوری قرار دارد، بیان کرد: باید به صورت ویژه اقدامات من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان سمنان به کتابخانه ها کتاب اهدا کنند

ادارات استان سمنان به کتابخانه ها کتاب اهدا کنند