مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:452022-01-18اقتصادي

هزینه 80 میلیارد ریالی برای نوسازی و تعمیرات ماشین آلات راهداری خراسان شمالی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 80میلیارد ریال برای نوسازی و تعمیرات اساسی _ نگهداری ماشین آلات راهداری خراسان شمالی طی 9 ماه امسال هزینه شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 80میلیارد ریال برای نوسازی و تعمیرات اساسی _ نگهداری ماشین آلات راهداری خراسان شمالی طی 9 ماه امسال هزینه شد.

شهامت در گفت و گو با ایسنا، از خریداری یک دستگاه قیرپاش مکانیزه و یک دستگاه بیل برف روب و برگزاری مناقصه برای خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری و یک دستگاه لودر خبر داد.

وی اظهار کرد: در سال جاری 30 میلیارد ریال صرف تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات راهداری و 166 میلیارد ریال که عمدتا از منابع ملی است برای خرید ماشین آلات جدید تامین اعتبار شده است.

شهامت بر اهمیت آمادگی تجهیزات برای راهداری زمستانی و تسریع زیرسازی راه های روستایی و پروژه های ایمن سازی تاکید و میانگین سنی ماشین آلات راهداری استان را 22.

8 سال اعلام کرد و افزود: تکمیل تدریجی ماشین آلات راهداری با استفاده از منابع استانی و ملی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی اظهار کرد: تعمیرات و نوسازی گام مهمی در حوزه فعالیت راهداری این اداره کل است و کمبود ماشین آلات و تجهیزات راهداری همواره از چالش های جدی برای تسریع در امر خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 80 میلیارد ریالی برای نوسازی و تعمیرات ماشین آلات راهداری خراسان شمالی

هزینه 80 میلیارد ریالی برای نوسازی و تعمیرات ماشین آلات راهداری خراسان شمالی