مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:452022-01-18بين الملل

جنجال در اسراییل بر سر توافق اقرار به گناه ؛ نتانیاهو فقط 2 هفته مهلت دارد


به دنبال افشای تلاش های نتانیاهو برای فرار از محاکمه در پرونده های فساد در قالب توافقی با دادستان کل رژیم صهیونیستی، این مساله جنجالی را در محافل سیاسی این رژیم برپا کرده است.

- جنجال در اسراییل بر سر توافق "اقرار به گناه"؛ نتانیاهو فقط 2 هفته مهلت دارد به دنبال افشای تلاش های نتانیاهو برای فرار از محاکمه در پرونده های فساد در قالب توافقی با دادستان کل رژیم صهیونیستی، این مساله جنجالی را در محافل سیاسی این رژیم برپا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، پس از آنکه منابع مطلع فاش کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل از ترس محکومیت و زندانی شدن در تلاش برای دستیابی به توافقی با دادستانی اسراییل جهت عدم ادامه محاکمه وی است، جنجال زیادی در اسراییل در رابطه با این مسئله شکل گرفته است.

پس از اعتراف آهارون باراک ، رییس پیشین دیوان عالی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه تلاش داشته دادستان کل این رژیم را برای دستیابی به توافقی با نتانیاهو جهت کاهش شکاف در جامعه اسراییل متقاعد کند، صداهای معترضان فساد در اسراییل بالا گرفته است.

ایهود باراک، نخست وزیر سابق این رژیم، در واکنش به این اعتراف گفت که چنین معامله ای، ننگی تاریخی بر پیشانی دادستان فعلی کل اسراییل و ضربه ای به حاکمیت قانون و قوه قضاییه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال در اسراییل بر سر توافق اقرار به گناه ؛ نتانیاهو فقط 2 هفته مهلت دارد

جنجال در اسراییل بر سر توافق اقرار به گناه ؛ نتانیاهو فقط 2 هفته مهلت دارد