مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:402022-01-18اقتصادي

پالایش 96 درصد پرونده های مددجویی در سامانه امداد هوشمند


مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در این استان تاکنون، پرونده 96 درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه پالایش شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در این استان تاکنون، پرونده 96 درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه پالایش شده است.

محمد بذرافشان سه شنبه 28 دی در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد و افزود: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان برای ثبت درخواست خود باید به نشانی soha.

emdad.

ir مراجعه و نام نویسی کنند.

او با بیان اینکه اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است، خاطرنشان کرد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می شود.

بذرافشان یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون، پرونده 200 هزار و 125 خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده 160 هزار و 368 خانوار معادل 80 درصد کل پرونده ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایش 96 درصد پرونده های مددجویی در سامانه امداد هوشمند

پالایش 96 درصد پرونده های مددجویی در سامانه امداد هوشمند