مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:352022-01-18اقتصادي

جایگاه دانشجویان در توسعه فناوری مجتمع فولاد مبارکه


انجمن علمی مهندسی مواد دانشگاه علم و صنعت، وبینار «جایگاه دانشجویان در توسعه فناوری مجتمع فولاد مبارکه» را برگزار می کند.

- انجمن علمی مهندسی مواد دانشگاه علم و صنعت، وبینار جایگاه دانشجویان در توسعه فناوری مجتمع فولاد مبارکه را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، با توجه به اینکه که کشور ایران از لحاظ ذخایر معدنی یکی از غنی ترین کشورهای دنیا است و به نسبت جمعیت دارای سهم افزون تری از منابع خدادادی است، اما عدم وجود چشم انداز و برنامه ریزی مدون در امر اکتشاف، استخراج و فرآوری معادن باعث شده است تا آنگونه که باید از منابع طبیعی خدادادی به خوبی بهره نگیریم.

ایران از لحاظ ذخایر معدنی از کشورهای برتر است، از یک سو ذخایر معدنی ما بالغ بر 57 میلیارد تن است و از سوی دیگر 64 نوع ماده معدنی در کشور یافت می شود؛ این سرمایه و پتانسیل هنگفتی است که باید با برنامه ریزی آن را مدیریت کرد.

در گذشته کمتر به بخش معدن توجه می شد.

این بخش جزء مظلوم و مغفول اقتصاد کشور است، اما در سال های اخیر توجه خوبی به این بخش شده است.

بومی سازی قطعات و تجهیزات از جنبه های مختلفی از جمله خودکفایی، توانمندسازی صنایع داخلی، کاهش هزینه های ارزی، قابلیت بهینه سازی و بازطراحی تجهیزات و قطعات، تسریع در فرایند خرید و سهولت دسترسی به خدمات پس از فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه دانشجویان در توسعه فناوری مجتمع فولاد مبارکه

جایگاه دانشجویان در توسعه فناوری مجتمع فولاد مبارکه