مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:352022-01-18اجتماعي

پلیس: کشف حجاب جرم است و برخورد می کنیم


رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با بیان اینکه قانونگذار کشف حجاب را جرم اعلام کرده است، گفت: کسانی که به هر دلیلی با عناد کشف حجاب کنند مجرم تلقی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار محمد رستمی رییس پلیس امنیت اخلاقی انتظامی جمهوری اسلامی در خصوص چگونگی عملکرد پلیس در مواجهه با کشف حجاب در معابر، خیابان ها و مغازه ها با بیان اینکه پلیس بر مبنای قانون وظایفی را برعهده دارد اظهار داشت: قانونگذار کشف حجاب را جرم دانسته و برای آن مجازات تعیین کرده است و به استناد ماده قانونی، انتظامی جمهوری اسلامی با سامانه طرح ناظر وظیفه اجرای قانون را بر عهده داشته و وظیفه قانونی خود را انجام می دهد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا تصریح کرد: کسانی که به هر دلیلی با عناد می خواهند کشف حجاب کنند مطمئنا بر اساس قانون مرتکب جرم شده و مجرم تلقی می شوند و حتماً وظیفه پلیس اجرای قانون است چرا که کشف حجاب جرم بوده و با موضوع بدحجابی متفاوت است.

سردار رستمی با بیان این مطلب که با عنوان کشف حجاب در ماده 638 قانون مجازات اسلامی و تبصره 1 برای آن حبس در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: پلیس غیر از مبنای قانونی کاری نمی تواند انجام دهد؛ پلیس وظیفه اش اجرای قانون است و قانونگذار کشف حجاب را جرم دانسته و بر این اساس کسانی که کشف حجاب کنند مجرم شناخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: کشف حجاب جرم است و برخورد می کنیم

پلیس: کشف حجاب جرم است و برخورد می کنیم