مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:302022-01-18اجتماعي

یخ زدگی جاده های کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از یخ زدگی جاده های استان کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان خبر داد.

- ، کیخسرو دستغیب اظهار کرد: با یخ زدن اکثر راه های استان کرمانشاه جاده ها بسیار لغزنده شده به گونه ای که جز با زنجیر چرخ امکان تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به کندی حرکت در راه های استان، افزود: با این حال همه محورهای اصلی باز و هیچ راه بسته ای با تلاش های صورت گرفته نیروهای امدادی نداریم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در عین حال تعداد زیادی از راه های روستایی در شهرستان های سنقروکلیایی، پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، کنگاور و اسلام آباد غرب همچنان بسته است.

دستغیب با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور مأموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: 70 تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ زدگی جاده های کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان

یخ زدگی جاده های کرمانشاه و لزوم احتیاط کامل از سوی رانندگان