مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:252022-01-18اقتصادي

80 درصد تأمین مالی اقتصاد بر دوش بانک ها/ دسترسی مردم به تسهیلات عادلانه می شود


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بانک ها به جهات مختلف برای همه دولت ها از جمله دولت سیزدهم اهمیت دارند، گفت: بیش از 80 درصد کل تأمین مالی اقتصاد بر دوش بانک هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به جلسه مدیران بانک ها با رییس جمهور افزود: اهالی صنعت بانکداری معتقد بودند حدود 10 سال می گذشت از اینکه چنین جمعی از همه مدیران عامل بانکی کشور با رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت، جلسه داشته باشند و تبادل نظر کنند.

وی با بیان اینکه تقریباً بیش از 90 تا 95 درصد ساخت طرح های کشور با کمک شبکه بانکی انجام می شود، اضافه کرد: دولت اگر به دنبال پشتیبانی از تولید است که شعار امسال و سال های گذشته کشور بوده است حتماً تولید، سرمایه گذاری و اشتغال بدون اینکه بانک ها در این مسیر فعال شوند محقق نمی شود.

خاندوزی گفت: دولت در پی عدالت و توازن بین بخش های مختلف در دسترسی به تسهیلات است اینکه چرا بخش کشاورزی و صنعت، بیشتر برخوردار نمی شوند به نسبت بخش های خدماتی و یا عدالت منطقه ای و این که چرا تمرکز در یک جای کشور است و بقیه کشور نیست؟ چرا دسترسی گروه هایی از مردم اساساً به تسهیلات بانکی بسیار ناچیز است و دسترسی گروه هایی، بسیار بی ضابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تأمین مالی اقتصاد بر دوش بانک ها/ دسترسی مردم به تسهیلات عادلانه می شود

80 درصد تأمین مالی اقتصاد بر دوش بانک ها/ دسترسی مردم به تسهیلات عادلانه می شود