مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:252022-01-18بين الملل

تلگراف فوری به سران امارات؛ دست از آزار یمن بردارید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن دوشنبه (دیروز) تأیید کرد، فرودگاه های دبی و ابوظبی با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد مورد هدف قرار گرفت.

- تحلیلگر سیاسی یمنی در توییتر خود نوشت: شما می دانید که به یک شرکت تجاری فرامرزی نزدیکتر هستید تا به یک کشور به معنای متعارف آن.

بنیان شرکت شما شکننده است بنابراین دیگران را آزار ندهید، زیرا آن ها به شما آسیب می رسانند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن دوشنبه (دیروز) تأیید کرد، فرودگاه های دبی و ابوظبی با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد مورد هدف قرار گرفت.

پیش از آن اعلام شده بود، تانکر های سوخت در منطقه صنعتی المصفح و فرودگاه بین المللی ابوظبی توسط یمنی ها هدف گرفته شده اند.

عبدالله سلام الحکیمی تحلیلگر سیاسی یمنی (مقیم لندن) در واکنش به این عملیات در توییتر خود نوشت: تلگراف فوری به سران امارات! شما می دانید که به یک شرکت تجاری فرامرزی نزدیکتر هستید تا به یک کشور به معنای متعارف آن.

بنیان شرکت شما شکننده است بنابراین دیگران را آزار ندهید، به آن ها تعرض نکنید و سرزمینشان را اشغال نکنید، زیرا آن ها به شما آسیب می رسانند، شرکت و خانه شیشه ای شما را به هم می ریزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلگراف فوری به سران امارات؛ دست از آزار یمن بردارید

تلگراف فوری به سران امارات؛ دست از آزار یمن بردارید