مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:202022-01-18پزشكي

دست و پنجه بیمارستان پورسینای آشخانه با کمبود پزشک


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان پورسینای آشخانه با کمبود پزشک مواجه است.

- دکتر جمعه زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر در این بیمارستان 6 تخصص اصلی شامل دو جراح عمومی، یک متخصص اطفال، دو متخصص داخلی، دو متخصص زنان و زایمان، دو متخصص بیهوشی و دو متخصص رادیولوژی در حال خدمت دادن به مردم است.

وی افزود: همچنین در بخش درمانگاه این بیمارستان نیز چهار تخصص اصلی وجود دارد و علاوه بر آن پزشک متخصص اعصاب و روان، رادیولوژی و چشم پزشکی نیز به صورت پاره وقت در حال فعالیت هستند.

دکتر جمعه زاده ادامه داد: مذاکراتی با پزشک متخصص قلب و اورتوپدی نیز انجام شده تا بتوان آن نیز یکی دو روز در هفته در این بیمارستان به بیماران خدمت ارائه دهند که قول های مساعدی نیز در این زمینه داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه نه تنها در بیمارستان پورسینای آشخانه بلکه در تمامی بیمارستان های استان با کمبود پزشک عمومی و اورژانس مواجه هستیم، تصریح کرد: از ابتدای امسال شش پزشک عمومی دوره طرح آن ها به اتمام رسیده و بیمارستان را ترک کرده اند و پزشک عمومی نیز جایگزین آن ها نشده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ابتدای این ماه فقط دو پزشک عمومی در بیمارستان پورسینای آشخانه خدمت ارائه می داد که موفق شدیم دو پزشک عمومی دیگر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پنجه بیمارستان پورسینای آشخانه با کمبود پزشک

دست و پنجه بیمارستان پورسینای آشخانه با کمبود پزشک