مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:152022-01-18اجتماعي

رعایت استانداردهای محیط زیست در شهرک های صنعتی شهر قدس حداقلی است


رییس اداره محیط زیست شهرقدس با تاکید بر اینکه احداث ایستگاه سنجش آلودگی حق مردم این منطقه است گفت: رعایت استانداردهای محیط زیست در شهرک های صنعتی شهر قدس حداقلی است.

- ، رضا شایسته صبح سه شنبه و همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک طی نشستی با اصحاب رسانه به مشکلات و نیازهای شهرستان قدس در حوزه محیط زیست اشاره کرد و در رابطه با آلایندگی و مشکلات شهرک صنعتی اظهار داشت: میزان مصرف آب هر کارگر که در واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند میانگین 100 لیتر آب در روز است که از این میزان 80 درصد به فاضلاب تبدیل می شود و با این آمار حجم قابل توجهی از آب در این منطقه به سبب نبود سیستم فاضلابی هدر رفته و باعث آلایندگی زیست محیطی می شوند.

وی ادامه داد: قانون رسیدگی به فاضلاب صنایع را برعهده اداره محیط زیست شهرستان نهاده و صنایعی که تعداد پرسنل زیادی داشته باشند خط قرمز ما محسوب می شوند و پی گیر آن هستیم تا خروجی فاضلاب آنها یا به چرخه تولید بازگشته و یا در حوزه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

رییس اداره محیط زیست شهر قدس از راه اندازی سیستم فاضلاب تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در ایام الله مبارک دهه فجر نیز خبر داد و گفت: با پی گیری های انجام شده خوشبختانه در ایام دهه فجر 5 واحد صنعتی سیستم تسویه فاضلاب خود را احداث نموده اند که به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت استانداردهای محیط زیست در شهرک های صنعتی شهر قدس حداقلی است

رعایت استانداردهای محیط زیست در شهرک های صنعتی شهر قدس حداقلی است