مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:102022-01-18اجتماعي

بازگشایی تمامی محورهای اصلی و فرعی گیلان تا 48 ساعت آینده


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با تأکید بر بازگشایی تمامی مسیرهای اصلی و فرعی گیلان در 48 ساعت آینده گفت: با پیگیری های صورت گرفته بازگشایی راه های روستایی از بعد از ظهر روز گذشته آغاز و تا 48 ساعت آینده تمامی جاده و راه های گیلان بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکیپ های راهداری در چند روز گذشته در تمام محورهای مواصلاتی گیلان حضوری موثر داشتند، اظهار کرد: با توجه به هشدار نارنجی و قرمز هواشناسی در گیلان تیم های راهداری به منظور بازگشایی راه ها در محورهای مواصلاتی گیلان حضوری مؤثر داشتند.

وی با اشاره به بازگشایی بیش از یک هزار کیلومتر از راه های گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته در چند روز گذشته 690 کیلومتر از راه های گیلان برف روبی و یک هزار و 856 کیلومتر از راه های گیلان بازگشایی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از مسدود بودن محور پونل به خلخال خبر داد و افزود: اکنون اکثر محورهای اصلی و فرعی گیلان به جزو محور پونل به خلخال بازگشایی شده است.

مرادی با تأکید بر بازگشایی تمامی مسیرهای اصلی و فرعی گیلان در 48 ساعت آینده بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بازگشایی راه های روستایی از بعد از ظهر روز گذشته آغاز و تا 48 ساعت آینده تمامی جاده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تمامی محورهای اصلی و فرعی گیلان تا 48 ساعت آینده

بازگشایی تمامی محورهای اصلی و فرعی گیلان تا 48 ساعت آینده