مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:102022-01-18سياسي

واکنش مرزبانی به اظهارات نماینده بندرعباس مقابل رییس جمهور


معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان ، اظهارات احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس در حضور رییس جمهور مبنی بر تیراندازی و فوت یک مرزنشین در تعقیب و گریز را خلاف واقع و بی اساس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مرتضی اولادعلی معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی هرمزگان در جمع مرزنشینان و صیادان بندرخمیر طی سخنانی ضمن تکذیب اظهارات احمد مرادی  و محفوظ دانستن حق شرعی و قانونی مرزبانی استان هرمزگان برای اعاده حیثیت و پیگیری قضایی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی تصریح کرد: مراتب اقدامات خلاف شئون این نماینده مجلس از طریق سلسله مراتب فرماندهی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منعکس می شود تا مرجع مزبور تصمیمات مقتضی اتخاذ کند.

  وی با بیان این مطلب که چند شب قبل به هنگام خروج یک فروند شناور صیادی از توقف گاه بندرپل و ورود شناور دریانوردی یک تصادم دریایی رخ داد که یک نفر از شناور صیادی کشته و یک مرزبان هم زخمی شد.

   سید مرتضی اولادعلی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص گردید شناور صیادی که فاقد هویت و مدارک دریانوردی بوده، در ساعت ممنوعه تردد حرکت کرده و به هنگام خروج از توقف گاه چراغ های روشنایی و علائم ایمنی نیز نداشته و با شناور دریابانی در خارج از توقف گاه و در محدوده  بندر پل خمیر برخورد نموده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مرزبانی به اظهارات نماینده بندرعباس مقابل رییس جمهور

واکنش مرزبانی به اظهارات نماینده بندرعباس مقابل رییس جمهور