مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:002022-01-18اجتماعي

مسیر 100 روستا مسدود است/قطعی آب 70 روستا در شرق هرمزگان


بندرعبمدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تداوم بارش ها در هرمزگان موجب شده است آب شرب 70 روستا قطع شود و 100 روستا نیز مسیر ترددشان مسدود است.

- ، مهرداد حسن زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در حال حاضر بر ار آخرین ارزیابی انجام شده و گزارشات فرمانداران آب گرفتگی معابر عمومی و منازل در شهر بندرعباس، جزیره هرمز، میناب و رودان داشتیم.

وی افزود: طبق آخرین آمار تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان هرمزگان باز است و در این حوزه مشکل خاصی نداریم و قطعی برق در روستاها نیز با اعزام تیم های اتفاقات برطرف شده است و در حال حاضر فقط در 3 روستا قطعی برق داریم.

حسن زاده تاکید کرد: بالغ بر 70 روستا قطعی آب داریم که عمدتا به دلیل طغیان رودخانه ها و آب بردگی خطوط انتقال آب است که به زودی برطرف خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: تعداد زیادی از روستاها که حدود 100 روستا هستند در آن ها انسداد موقتی مسیر داریم که به دلیل طغیان رودخانه ها و آب نماها است که به زودی این مسیرها هم بازگشایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شهرستان میناب به دلیل اینکه بحث کنترل سیلاب را دنبال می کردیم رهاسازی آب از سد استقلال میناب را داشتیم که 3 تا از روستاهای شهرستان میناب تخلیه اضطراری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر 100 روستا مسدود است/قطعی آب 70 روستا در شرق هرمزگان

مسیر 100 روستا مسدود است/قطعی آب 70 روستا در شرق هرمزگان