مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:002022-01-18بين الملل

فضاسازی دروغین صهیونیست ها تیتر یک روزنامه اصلاح طلب!


در حالی که حتی یک روزنامه اصلاح طلب، ادعای صدور گاز اسراییل به لبنان را تکذیب می کرد، روزنامه شرق، تیتر یک خود را به انتشار این خبر دروغ اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، شرق در تیتر یک خود نوشت توافق بی سابقه دشمنان/ لبنان در اقدامی تاریخی، با اسراییل قرارداد انتقال گاز امضا کرد .

این در حالی است که همزمان روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به تکذیب این ادعا نوشت: ادعای رسانه های اسراییلی درباره توافق بر سر صادرات گاز اسراییل از طریق اردن و سوریه به لبنان، در جهت جلوگیری از افزایش نفوذ ایران در این کشور، بسیاری را متعجب کرد.

گزارش کانال12 تلویزیون اسراییل با ارائه جزییاتی مدعی شکل گیری این توافق مخفیانه با میانجیگری آمریکا و هماهنگی با روسیه است، با این حال وزارت انرژی لبنان در بیانیه ای صریحا ارسال هرگونه گاز به این کشور از سوی اسراییل را تکذیب کرد.

رسانه های اسراییلی مدعی شده بودند که اسراییل توافق نامه ای را امضا کرده است که به طور غیرمستقیم گاز طبیعی را در میانه بحران انرژی لبنان، به این کشور ارسال می کند.

کانال12 اسراییل در یک گزارش تلویزیونی بدون اشاره به منابع خود مدعی شده که این قرارداد با میانجیگری عاموس هوکشتاین، فرستاده ویژه ایالات متحده و هماهنگ کننده ویژه امور انرژی بین الملل در اواخر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی دروغین صهیونیست ها تیتر یک روزنامه اصلاح طلب!

فضاسازی دروغین صهیونیست ها تیتر یک روزنامه اصلاح طلب!