مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:552022-01-18اجتماعي

بارش بیش از یک و نیم متری برف در سپیدان/کُل مسیرهای دسترسی باز است


فرماندار شهرستان سپیدان در استان فارس از بارش بیش از 1 و نیم متری برف در این منطقه سردسیری خبر داد و اعلام کرد که تا زمان اعلام این خبر همچنان شاهد بارش برف هستیم.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان سپیدان در استان فارس از بارش بیش از 1 و نیم متری برف در این منطقه سردسیری خبر داد و اعلام کرد که تا زمان اعلام این خبر همچنان شاهد بارش برف هستیم.

همتی در گفت و گو با ایسنا، گفت: طی روزهای اخیر شاهد بارش برف در شهرستان سپیدان هستیم به شکلی که حجم بارش در برم فیروز به عنوان مرتفع ترین نقطه شهرستان، به بیش از 2 متر رسیده است.

او حجم برف بر زمین نشسته در محدوده پیست اسکی پولادکف را بالغ بر 1.

7 متر اعلام و خاطرنشان کرد: علیرغم بارش برف سنگین، با همت همه عوامل و به کارگیری امکانات و تجهیزات، همه راه های دسترسی شهری شهرستان باز است.

همتی با یادآوری اینکه تا بامداد امروز هیچ یک از مسیرهای دسترسی روستایی در سطح شهرستان سپیدان مسدود نبود، گفت: با توجه به بارش برف سنگین و علیرغم تلاش برای برف روبی از سطح جاده ها، امکان دسترسی مردم به نقاط گردشگری زمستانه این شهرستان، فراهم نیست.

فرماندار سپیدان خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساختی خوشبختانه هیچ مشکل بروز نکرده و گزارش نشده است، به حمدالله به لحاظ تامین آب، گاز، برق و تلفن، مشکلی وجود ندارد، تنها روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش بیش از یک و نیم متری برف در سپیدان/کُل مسیرهای دسترسی باز است

بارش بیش از یک و نیم متری برف در سپیدان/کُل مسیرهای دسترسی باز است