مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:502022-01-18پزشكي

آیا جملات انگیزشی راهی برای کسب موفقیت است؟


عضو انجمن خانواده درمانی ایران گفت: مثبت اندیشی موجب افزایش خلاقیت، اعتماد به نفس و پیدا کردن راه حل های خلاقانه می شود، اما اگر فرد تنها برای موفقیت به تکرار جملات انگیزشی اکتفا کند، - پس از مدتی دچار ناکامی و سرخوردگی می شود.

مژده ارشادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر تکرار جملات انگیزشی در موفقیت افراد، اظهار کرد: جملات انگیزشی، مسائل مباحث مربوط به کائنات و این قبیل مباحث شرایطی را به فرد القا می کند تا با امیدواری و مثبت اندیشی به پیش برود، مثبت اندیشی در کارکرد مغز و ترشح هورمن ها تاثیر دارد.

این روانشناس خانواده افزود: تفکرات مثبت به عنوان یک موتور محرک برای فرد محسوب می شود، اما استفاده از این جملات تنها برای رسیدن به موفقیت کافی نیست و نباید افراد را از تلاش ساقط کند، اگر فرد تلاش کند، اما به نتیجه دلخواه نمی رسد، نباید روحیه خود را از دست بدهد، بلکه باید به دنبال راهکارهای دیگر برود.

وی در خصوص تبعات مثبت اندیشی بر زندگی افراد، توضیح داد: مثبت اندیشی موجب افزایش خلاقیت، اعتماد به نفس و پیدا کردن راه حل های خلاقانه می شود، اما اگر فرد تنها برای موفقیت به تکرار جملات انگیزشی اکتفا کند، پس از مدتی دچار ناکامی و سرخوردگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جملات انگیزشی راهی برای کسب موفقیت است؟

آیا جملات انگیزشی راهی برای کسب موفقیت است؟