مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:502022-01-18سياسي

نیروهای بومی در شرکت های حوزه نفت به کار گرفته شوند


با اشاره به اهمیت به کارگیری نیروهای بومی در شرکت های حوزه نفت اظهار کرد: جذب نیروی کارِ بومی در شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، طبق مفهومی موسوم به مسئولیتِ اجتماعیِ صنایع که در همه جای دنیا مرسوم است، امری ضروری است.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه شهرستان کنگان در گفت وگو با ایسنا بر لزوم به کارگیریِ نیروهای بومی در این منطقه تاکید کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به این موضوع شد.

وی افزود: جذب نیروی کارِ بومی در شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان هایی چون بوشهر، خوزستان و ایلام، طبق مفهومی موسوم به مسئولیتِ اجتماعیِ صنایع که در همه جای دنیا مرسوم است، امری ضروری است.

وقتی قرار است مردم این شهرها بیشترین آسیب ها را از وجودِ صنعتی در منطقه پیرامونی خود ببینند، چرا از مزیت های وجودِ آن صنعت در منطقه خود منتفع نشوند؟ بنابراین به کارگیریِ نیرویِ کار بومی کمترین حق مردمِ یک منطقه است.

مردمی که در جوارِ صنایع زندگی می کنند و به دلیلِ آلاینده های صنعتی بیشترین آسیب را می بینند، نباید حقشان ضایع شود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه قانون نیز اولویتِ حقِ کار را به مردم بومی می دهد، خاطرنشان کرد: براساس ماده 47 قانون برنامه ششم کلیه دستگاه های اجرایی از جمله وزارتخانه های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی و بنگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای بومی در شرکت های حوزه نفت به کار گرفته شوند

نیروهای بومی در شرکت های حوزه نفت به کار گرفته شوند