مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:502022-01-18بين الملل

رخدادی بسیار مهم که خوب دیده نشد!


در فضای غفلت رسانه های رسمی کشور و همچنین فضاسازی های غیرواقعی رسانه های غربی و برخی جریان های غرب گرا در داخل، دستاوردهای سفر بسیار مهم وزیر امور خارجه به چین مورد توجه کافی قرار نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سفر چند روز گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به پکن که طی آن آغاز اجرای قرارداد 25 ساله ایران و چین رسما اعلام شد در بحبوحه اخبار مذاکرات وین و اخبار سفر آتی رییس جمهور به روسیه آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفت.

در این سفر گرچه مذاکرات دوجانبه جامع و کاملا کاربردی برای فعال سازی موافقتنامه همکاری 25 ساله ایران و چین صورت پذیرفت و گامی بسیار مهم در پایه گذاری فصل جدیدی در روابط تهران-پکن برداشته شد اما در فضای غفلت رسانه های رسمی کشور و همچنین فضاسازی های غیرواقعی رسانه های غربی و برخی جریان های غرب گرا در داخل، دستاوردهای این رخداد بسیار مهم مورد توجه کافی قرار نگرفت.

عملیات هدفمند رسانه ای که علیه همکاری جمهوری اسلامی ایران با قدرت های شرقی پیگیری می شود به دنبال تثبیت این گزاره در اذهان عمومی  است که گسترش مراودات ایران و چین؛ اولا یک سویه است و منافع ایران در آن لحاظ نشده، ثانیا عزت و استقلال ایران را مورد خدشه قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخدادی بسیار مهم که خوب دیده نشد!

رخدادی بسیار مهم که خوب دیده نشد!