مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:502022-01-18پزشكي

رییس شرکت فایزر: به زودی به زندگی عادی باز می گردیم


مدیر عامل شرکت فایزر در عین حال معتقد است که باید «سال ها با ویروس زندگی کرد و ریشه کن کردن آن در شرایط کنونی بسیار دشوار است.

» - مدیر عامل شرکت فایزر در عین حال معتقد است که باید سال ها با ویروس زندگی کرد و ریشه کن کردن آن در شرایط کنونی بسیار دشوار است.

آیا جهان پس از دو سال بحران سلامت ناشی از شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید19 سرانجام به سمت پایان همه گیری حرکت خواهد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، نشریه فرانسوی زبان لوفیگارو با اختصاص گزارشی به این موضوع به اظهارات امیدبخش چند کارشناس از جمله رییس شرکت داروسازی فایزر اشاره کرده که از آغاز روند کاهش و افول همه گیری بیماری کووید19 خبر می دهد.

در مطلبی که لوفیگارو منتشر کرده به نقل از آلبرت بورلا، مدیر عامل شرکت فایزر آمده است: ما به لطف همه ابزارها و امکاناتی که در اختیار داریم در جایگاه بسیار خوبی برای بازگشت به زندگی عادی در فصل بهار قرار گرفته ایم.

در این گزارش همچنین به نگاه خوشبینانه آرنو فونتانه، یک همه گیر شناس اشاره شده که به صراحت از دوران افول همه گیری خبر داده است.

به گفته مدیرعامل شرکت فایزر اکنون سوال این نیست که آیا این ویروس ناپدید خواهد شد یا خیر؟ بلکه این سوال مطرح است که آیا می توانیم زندگی عادی را از سر بگیریم؟ من اعتقاد دارم که می توانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شرکت فایزر: به زودی به زندگی عادی باز می گردیم

رییس شرکت فایزر: به زودی به زندگی عادی باز می گردیم