مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:452022-01-18سياسي

محیا شدن امکانات و خدمات لازم برای کمک به سیل زدگان سه قلعه


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امکانات لازم برای خدمات رسانی از از طریق دستگاه های خدمات رسان محیا و به اندازه کافی امکانات و نیروی انسانی در منطقه سه قلعه وجود دارد.

- علیرضا عباس زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت آبگرفتگی شهر سه قلعه و مشکلات پیش روی مردم این شهر در بارندگی های روز گذشته اظهارداشت: پیرو بازدیدی که روز گذشته به همراه مدیران استان و شهرستان سرایان انجام شد، چند موضوع مهم در حال حاضر مدنظر بوده و در بخش اول کار مجموع شهر سه قلعه مورد بررسی قرار داده شده و رسیدگی به وضع خدمات رسانی به سطح منطقه درگیر سیلاب صورت گرفت.

وی تصریح کرد: امکانات لازم برای خدمات رسانی از از طریق دستگاه های خدمات رسان محیا و به اندازه کافی امکانات و نیروی انسانی در این منطقه وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: برای علوفه و موارد مورد نیاز عشایر و روستاییانی که درگیر این سیلاب بوده و راه های دسترسی آنها بسته شده تمهیدات لازم اندیشیده شده و امکانات لازم از طریق هلال احمر و سایر دستگاه های خدماتی محیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیا شدن امکانات و خدمات لازم برای کمک به سیل زدگان سه قلعه

محیا شدن امکانات و خدمات لازم برای کمک به سیل زدگان سه قلعه