مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:352022-01-18بين الملل

عربستان، انصارالله یمن را تهدید کرد


ولیعهد عربستان در تماس تلفنی با همتای اماراتی خود ضمن محکوم کردن عملیات روز دوشنبه ارتش یمن در عمق خاک امارات، بر عزم دو کشور برای مقابله با حملات این چنینی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه قبس چاپ کویت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تماس تلفنی با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی داشت.

بن سلمان در این گفتگوی تلفنی حمله روز دوشنبه نیروهای ارتش یمن به عربستان و امارات را یک حمله تروریستی خواند و آن را محکوم کرد.

بن سلمان و بن زاید تاکید کردند: این اقداماتی که علیه عربستان و امارات انجام شدند، بر عزم دو کشور برای مقابله با این اقدامات خواهند افزود.

بن زاید ضمن تقدیر از بن سلمان بابت همدردی اش، بر روابط عمیق و پیوند مستحکم دو کشور و دو ملت و عزم آنها برای مقابله تاکید کرد.

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان نیز با انتشار توییتی ضمن حمایت از امارات مدعی شد: حملات اخیر به عربستان و امارات تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه است و نیروهای وابسته به حوثی ها منبع اصلی تهدید امنیت و ثبات منطقه ای و بین المللی هستند ! بن فرحان افزود: عربستان و ائتلاف (عربی ضد یمن) به حمایت خود از اقدامات بین المللی برای برقراری صلح در یمن ادامه می دهند و ابتکار عمل عربستان در ایجاد راه حلی سیاسی برای بحران یمن هنوز روی میز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان، انصارالله یمن را تهدید کرد

عربستان، انصارالله یمن را تهدید کرد