مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:302022-01-18اجتماعي

واکنش پلیس به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان/ به فکر مردم باشید


پلیس راهور به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان در ارتباط با باز نشدن کیسه هوای خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان واکنش نشان داد و گفت: به جای تشویش افکار عمومی به فکر مردم باشید.

- ، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در واکنش به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در تصادفات زنجیره ای حدود 60 خودرو در محور بهبهان به رامهرمز، ضمن بررسی صحنه تصادفات، مواردی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کردند.

وی افزود: در این گزارش اولاً غالب خودروها دارای مدل بالای سال 1391 بوده اند.

در ثانی شدت تصادفات مبین سرعت بالای این خودروها در زمان بروز تصادفات بوده است که بر هر بیننده ای حتی غیر کارشناس، واضح و مبرهن است.

ثالثاً در تصادفات زنجیره ای، وسایل نقلیه پشت سر همدیگر یعنی آسیب مؤثر به جلوی تمام وسایل نقلیه درگیر حادثه بوده و طبیعی است که با ورود ضربه ناحیه جلوی خودرو باید ایربگ ها عمل می کردند و عجیب اینجاست که دبیر انجمن خودروسازان، ضربه را برای همه خودروها از عقب آنها بیان کرده است.

در حالی که خودرویی که در این تصادفات از عقب آسیب دیده، قبل از آن با قسمت جلو، به ماشین جلویی برخورد کرده است و باید ایربگ ها عمل می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان/ به فکر مردم باشید

واکنش پلیس به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان/ به فکر مردم باشید