مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:052022-01-18پزشكي

هشتمین روز بدون فوتی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هشتمین روز بدون فوتی کرونا در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان شناسایی شده که از این تعداد 11 نفر مبتلای قطعی و 4 نفر هم در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 385 نفر (بیش از 97درصد) بهبود یافته گزارش شده است.

وی ادامه داد: از 225 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست 11 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد ثبت شد.

یزدان پناه افزود: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی در کشور و استان شاهد کاهش تعداد بیماران مثبت، بستری و بستری در بخش های ویژه هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به موضوع شیوع ویروس سویه جدید امیکرون در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تاکنون یک نفر در استان به این ویروس مبتلا شده در سایه عادی انگاری مردم و بی توجهی آنان به دستور العمل های بهداشتی شیوع گسترده این ویروس و افزایش تعداد مبتلایان به آن دور از انتظار نیست.

یزدان پناه مهمترین راهکار برای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا را تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز سوم دانست و افزود: مردم استان با پرهیز عادی انگاری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین روز بدون فوتی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

هشتمین روز بدون فوتی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد