مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:502022-01-18اجتماعي

مسدود بودن 41 راه روستایی کرمانشاه/رهاسازی 224خودرو گرفتار در برف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مسدود بودن 41 راه روستایی کرمانشاه و رهاسازی 224خودرو گرفتار در برف خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته تمام نیروهای راهداری در حال آماده باش برای امدادرسانی و بروفی و پاکسازی محورهای مواصلاتی قرار گرفتند.

وی با اشاره به بارش برف در 30 محور اصلی و فرعی استان کرمانشاه، افزود: 267 نیرو راهداری با 176 دستگاه ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در حال امدادرسانی به مردم و پاکسازی جاده ها بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته با تلاش نیرو راهداری چهار هزار و 310 کیلومتر عملیات برف روبی و 2 هزار و 385 تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: همچنین طی هفت مرتبه، 13 مقطع نیز ریزش برداری و به 224 دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: پاکسازی برف روبی مسیرهای اصلی با توجه به محدودیت امکانات از اولویت بیشتری برخوردار است اما 41 راه روستایی همچنان مسدود است.

کرمی خاطر نشان کرد: مردم با توجه به بارش برف و کولاک از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر تجهیزات زمستانی شامل وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن 41 راه روستایی کرمانشاه/رهاسازی 224خودرو گرفتار در برف

مسدود بودن 41 راه روستایی کرمانشاه/رهاسازی 224خودرو گرفتار در برف