مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:452022-01-18اجتماعي

طرح مهتاک؛ اشتغال پایدار برای دختران چابهار را به همراه دارد


مدیر آموزش وپرورش و پرورش منطقه آزاد چابهار در آیین رونمایی از طرح مهتاک گفت: با رونمایی از این طرح دیگر دغدغه ای برای دخترانی که در هنرستان های کار و دانش مهارت ها را یاد گرفته اند و الان بیکار هستند نخواهیم داشت و این طرح برای دختران چابهار اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آموزش وپرورش و پرورش منطقه آزاد چابهار در آیین رونمایی از طرح مهتاک گفت: با رونمایی از این طرح دیگر دغدغه ای برای دخترانی که در هنرستان های کار و دانش مهارت ها را یاد گرفته اند و الان بیکار هستند نخواهیم داشت و این طرح برای دختران چابهار اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- همایون امیری با اشاره به اینکه چهار ماه پیش با همکاری خیرین از مجموعه یاوران و بی بی مریم توانستیم مایحتاج و نیازهای اولیه برای کار را برای دخترانی که به نوعی پدران بیکار و از کار افتاده داشتند و مادران آنها خانه دار و سوزن دوزی را به صورت سنتی یاد گرفته بودند خریداری و در اختیار آنان قرار دهیم افزود: امروز برای بیش از 175 خانوار نفر در رشته های سوزن دوزی و دوخت لباس های محلی اشتغالزایی شده است.

وی تصریح کرد: بزرگترین دغدغه تولیدکنندگان محصولات سنتی همیشه بازار فروش آنها بوده و هست و در این بین همیشه دلالان سوء استفاده کرده ولی این مجموع خیرین در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهتاک؛ اشتغال پایدار برای دختران چابهار را به همراه دارد

طرح مهتاک؛ اشتغال پایدار برای دختران چابهار را به همراه دارد