مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:352022-01-18اجتماعي

جاده های کرمانشاه یخ زده و مه آلود است/ ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ


هم اکنون به دلیل بارش برف شب گذشته و برودت هوا تمامی محورهای این استان یخ زده و لغزنده است.

- سرهنگ کیخسرو دستغیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به مه گرفتگی اکثر محورهای استان، اظهار داشت: با توجه به بارش برف طی روز گذشته و برودت هوا سبب یخ زدگی جاده ها شده که احتمال خطر لغزندگی و لیزخوردگی را افزایش می دهد.

وی با تاکید بر لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای استان بر رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانه و گرمایشی تاکید کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای به وضعیت جاده های استان داشت و گفت: محورهای روانسر به سمت کوزران، کورزان به سمت گهواره و گیلانغرب و همچنین محورهای حوزه سرفیروزآباد و هلشی به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

وی اضافه کرد: تردد در محور اسلام آبادغرب به سمت کرندغرب و سرمیل به سمت گردنه بالاطاق و همچنین محورهای اورامانات از جمله محور روانسر به سمت پاوه و جوانرود و ثلاث باباجانی تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

دستغیب با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: 61 تیم گشتی پلیس راه در جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کرمانشاه یخ زده و مه آلود است/ ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ

جاده های کرمانشاه یخ زده و مه آلود است/ ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ