مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:302022-01-18سياسي

حامیان «برجام» مخالف تعامل با شرق هستند/ قرارداد مقتدرانه با مسکو می بندیم


حامیان «برجام» که در چند سال اخیر از مصیبت هایی که بر ملت ایران تحمیل شد دفاع کردند، امروز درباره برقراری تعاملات با چین و روسیه مخالفت کرده و ابراز نگرانی می کنند.

- نماینده ادوار مجلس گفت: حامیان برجام که در چند سال اخیر از مصیبت هایی که بر ملت ایران تحمیل شد دفاع کردند، امروز درباره برقراری تعاملات با چین و روسیه مخالفت کرده و ابراز نگرانی می کنند.

ابراهیم کارخانه ای نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با انتقاد برخی غرب گرایان و اصلاح طلبان نسبت به افزایش همکاری های ایران با بلوک شرق، گفت: کسانی که امروز دم از مخالفت تعامل سیاسی و اقتصادی با روسیه و چین می زنند، کسانی هستند که در رابطه با مسائل سیاسی و اقتصادی سابقه بسیار بدی دارند.

در برجام شاهد بودیم که همین گروه ها، رسانه ها و افراد به شدت از چنین توافق بی حاصلی دفاع کردند و نسبت با خوش بینی به غرب، همه حقایق و انتقادات را نادیده گرفتند.

وی اظهار کرد: تیترهایی که این افراد در روزنامه ها منتشر می کردند هرگز از خاطر ملت ایران نمی رود؛ آنها همان کسانی هستند که تیتر زدند صبح بدون تحریم ، دیوار تحریم فرو ریخت و از برجام که توافقی سراسر خسارت برای ایران بود به عنوان معجزه قرن و عظیم ترین پدیده صد سال اخیر یاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان «برجام» مخالف تعامل با شرق هستند/ قرارداد مقتدرانه با مسکو می بندیم

حامیان «برجام» مخالف تعامل با شرق هستند/ قرارداد مقتدرانه با مسکو می بندیم