مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:302022-01-18پزشكي

در آینده با سونامی دیابت مواجه می شویم/ فرهنگ ورزش باید بین مردم جا بیافتد


رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه به تغییر سبک زندگی مردم در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش تحرک بین مردم در این ایام، در آینده با سونامی دیابت مواجه خواهیم شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه به تغییر سبک زندگی مردم در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش تحرک بین مردم در این ایام، در آینده با سونامی دیابت مواجه خواهیم شد.

دکتر امید قادری در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی و هیات پزشکی ورزشی، بااشاره به پیامدهای منفی تغییر سبک زندگی مردم طی دهه های اخیر، اظهار کرد: فشار خون و دیابت که درسالهای اخیر بالاترین هزینه های درمان را در استان به خود اختصاص داده، ناشی از همین تغییر سبک زندگی است.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر هم که شیوع بیماری کرونا را داشته ایم، تغییر سبک زندگی مردم شدت بیشتری پیدا کرده و این موضوع باعث شده تا در آینده سونامی دیابت در پیش داشته باشیم.

رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با تاکید براینکه ورزش می تواند در این شرایط به کاهش پیامدهای منفی این نوع از سبک زندگی کمک کند، عنوان کرد: در این راستا ضروری است که ترویج فرهنگ ورزش کردن را بین مردم داشته باشیم که در این زمینه همکاری نهادهای ذیربط می تواند بسیار کمک کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده با سونامی دیابت مواجه می شویم/ فرهنگ ورزش باید بین مردم جا بیافتد

در آینده با سونامی دیابت مواجه می شویم/ فرهنگ ورزش باید بین مردم جا بیافتد