مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:152022-01-18سياسي

نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت در کشور عادلانه نیست


رییس کمیسسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت در کشور عادلانه نیست، از توجه ویژه بودجه 1401 به عدالت محوری در پرداخت حقوق کارکنان دولت خبر داد.

- محمدصالح جوکار در دیدار با جمعی از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، اظهار کرد: نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت در کشور ما به صورت عادلانه نیست.

وی تصریح کرد: بعضی کارکنان حقوق بیشتر و برخی دیگر با همان شرایط حقوق کمتری می گیرند و این اتفاق در سطوح استانی و ملی و حتی در یک دستگاه رخ می دهد و بی عدالتی هایی صورت می گیرد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وجود چنین بی عدالتی هایی به هیچ عنوان قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: در بحث پرداخت حقوق ما حتما باید عدالت داشته باشیم و بر اساس جایگاه و پست هایی که تعریف شده این عدالت به مرحله اجرا برسد.

جوکار به مباحث مطرح شده در ارتباط با دریافت حقوق بالا در وزارت خانه ها و مراکز ستادی دستگاه ها اشاره کرد و گفت: اگر مصداقی در این زمینه وجود دارد حتما گزارش شود تا پیگیری لازم در ارتباط با آن داشته باشیم، چرا که چنین موضوعی هم به هیچ عنوان نباید در دستگاه ها مشاهده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت در کشور عادلانه نیست

نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت در کشور عادلانه نیست