مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:102022-01-18اقتصادي

اسامی بدهکاران بانکی بر روی سایت بانک های دولتی


بر خلاف شایعات در فضای مجازی، ​تعامل دولت و بانک مرکزی، خوب است و همکاری تیم اقتصادی در این زمینه بسیار سازنده بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی در ادامه برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره تحول در نظام بانکی با اشاره به عملکرد 4 ماه ابتدایی دولت سیزدهم افزود:​ زمانی که شاخص های نسبت مالی دولت و بانک ها را مقایسه می کنید از اجزای مهم ترازنامه بانک مرکزی، ​ یک جز در 4 ماه اخیر نقش کاهنده در پایه پولی دارد بنابراین نه تنها در مسیر فشار تورمی نیست بلکه نقش کاهنده در ایجاد تورم دارد که آن هم مسئله بدهی دولت است.

او ادامه داد:، اما چه خالص دارایی های خارجی و چه جز بدهی بانک ها به خالص بدهی شبکه بانکی و بانک مرکزی، آن جزء ها در حال افزایش است.

خاندوزی با بیان اینکه دولت در عملکرد 4 ماهه خود نشان داده است که به شدت، مسئله انضباط مالی برای او اهمیت دارد، گفت: در 4 ماه گذشته که این نسبت، کاهنده بوده است و در بودجه سال 1401 شاید به نسبت بودجه های گذشته، جز کمترین میزان تکالیف غیر قابل تحمل است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: زمانی دولت به جهت اهداف ملی خود، نیازمند کمک از شبکه بانکی است و تکالیفی را وضع می کند، اما دولت و مجلس در سال هایی واقعا تحمل شبکه بانکی را در نظر نگرفته است یعنی باری را بر دوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی بدهکاران بانکی بر روی سایت بانک های دولتی

اسامی بدهکاران بانکی بر روی سایت بانک های دولتی