مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:102022-01-18اجتماعي

تلاش بی وقفه برای بازگشایی معابر همدان


معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه عملیات برف روبی معابر همدان از ساعات اولیه بارش برف آغاز شده است گفت: تعداد 700 نیرو از پرسنل شهرداری و 250 دستگاه ماشین آلات در سطح شهر از لحظه آغاز بارش برف به ارائه خدمات می پردازند.

- حسین مردانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در پی تداوم بارش برف  عملیات برف روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر در ساعات اولیه بارش آغاز شده است اظهار کرد:  تمامی نیروهای شهرداری در سطح شهر در آمادگی  کامل به سر می برند تا از انسداد معابر جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت شهرداری بازگشایی معابر اصلی است افزود: تعداد 700 نیرو از پرسنل شهرداری  و 250 دستگاه ماشین آلات در سطح شهر از لحظه آغاز بارش برف به ارائه خدمات می پردازند تا مردم بتوانند از این نعمت الهی لذت ببرند.

 معاون خدمات شهری شهردار همدان خاطرنشان کرد: شهرداری در پاکسازی شهر از برف، پس از بازگشایی معابر اصلی اقدام به برف روبی در خیابان های فرعی می کند.

وی با تأکید بر اینکه پارک خودروها در معابر باعث کاهش سرعت برف روبی می شود تصریح کرد: پارک خودروها در معابر علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بی وقفه برای بازگشایی معابر همدان

تلاش بی وقفه برای بازگشایی معابر همدان