مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:402022-01-18پزشكي

ارائه خدمات به 1477 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان


رییس بیمارستان بوعلی زاهدان از ارائه خدمات درمانی به 1477بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا از ابتدای سال 1400تاکنون خبرداد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس بیمارستان بوعلی زاهدان از ارائه خدمات درمانی به 1477بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا از ابتدای سال 1400تاکنون خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر شهاب الدین مشایی گفت: این بیمارستان از ابتدای بحران کرونا بیمارستان تخصصی بیماران کرونا مثبت بوده است که با افزایش تعداد بیماران سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بیماران کرونایی را پذیرش نمودند و در طی سال جاری 1477نفراز خدمات درمانی این بیمارستان بهره برده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با کاهش تعداد بیماران کرونایی روبرو هستیم و خدمات تخصصی سایر بیماریهای عفونی و خدمات تخصصی کلینیک دیابت (متخصص داخلی ،چشم و فوق تخصصی نفرولوژی ) همچنین خدمات بخش های تشخیصی شامل آزمایشگاه ،رادیولوژی ،سی تی اسکن و خدمات اورژانس در این بیمارستان ارائه می شود.

به گفته رییس بیمارستان بوعلی زاهدان در حال حاضر بیش از 80تخت فعال در این بیمارستان وجود دارد و آماده پاسخ گویی به نیاز های درمانی هم استانی های عزیز می باشد وی با اشاره به انتشار سویه جدید امیکرون در سطح کشور و استان گفت: طبق مطالعات کارشناسان این سویه از قدرت سرایت پذیری بسیار بالاتری نسبت به سایر جهش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 1477 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان

ارائه خدمات به 1477 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان