مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:402022-01-18سياسي

عوارض صادرات در بندر چابهار باید 50 درصد کمتر از سایر بنادر کشور باشد


برای حمایت و رونق بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه سواحل مکران باید تخصیص عوارض صادرات در بندر چابهار 50 درصد کمتر از سایر بنادر کشور باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای حمایت و رونق بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه سواحل مکران باید تخصیص عوارض صادرات در بندر چابهار 50 درصد کمتر از سایر بنادر کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مدرس خیابانی افزود: تکمیل زیرساخت های ضروری و توسعه ای استان در اولویت دولت است.

استاندار گفت: چابهار با توجه به موقعیت استراتژیک و راهبردی اش می تواند یک کشور کوچک را توسعه دهد، این بندر نقطه کانونی توسعه استان و کشور است اما از ظرفیت هایش استفاده ای نمی شود.

وی بیان کرد: برای توسعه بندر چابهار باید فاصله از بودجه دولتی فاصله بگیریم و درحال برنامه ریزی برای مشارکت بنگاه ها، شرکت های خصوصی و دولتی هستیم تا بتوانیم با مشارکت و سهیم کردن آن ها چابهار را توسعه بدهیم.

مدرس خیابانی گفت: منطقه آزاد چابهار باید به یک منطقه تجاری و صنعتی تبدیل شود یعنی هم زیرساخت ها، هم واحدهای صنعتی از جنس فرآوری و هم واحدهای تولیدی متعدد که قابلیت و مزیت رقابتی منطقه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض صادرات در بندر چابهار باید 50 درصد کمتر از سایر بنادر کشور باشد

عوارض صادرات در بندر چابهار باید 50 درصد کمتر از سایر بنادر کشور باشد