مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18بين الملل

دامن زدن آمریکا و انگلیس به تنش ها با روسیه، با فروش سلاح به اوکراین


تعدادی از سناتورهای آمریکایی و وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی جداگانه گفتند که تصمیم دارند تسلیحات مختلفی از جمله موشک های ضد تانک به اوکراین بفروشند تا بتواند در صورت نیاز از خود در برابر روسیه دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه تنش ها بین روسیه و ناتو بر سر مناطق شرق اوکراین، دولت های واشنگتن و لندن نیز با تصمیم فروش سلاح به کی یف در آتش این اختلافات می دمند.

یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی طی سفری که روز دوشنبه به کی یف داشتند، ضمن هشدار به روسیه درباره آغاز یک حمله نظامی جدید علیه اوکراین، وعده فروش سلاح به این کشور را دادند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، سناتور ریچارد بلومنتال طی نشست خبری ادعا کرد: فکر می کنم ولادیمیر پوتین بزرگ ترین اشتباه دوران حرفه ای خود را در دست کم گرفتن این که مردم اوکراین شجاعانه با او در صورت تهاجم او مبارزه خواهند کرد، مرتکب شده است .

بلومنتال پس از دیدار هیأت آمریکایی با ولودیمر زلنسکی رییس جمهور اوکراین گفت: ما تحریم های اقتصادی فلج کننده ای را اعمال خواهیم کرد، اما مهم تر از آن، به مردم اوکراین تسلیحات و سلاح های کشنده ای می دهیم که برای دفاع از جان و معیشت خود نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامن زدن آمریکا و انگلیس به تنش ها با روسیه، با فروش سلاح به اوکراین

دامن زدن آمریکا و انگلیس به تنش ها با روسیه، با فروش سلاح به اوکراین