مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18سياسي

لزوم نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها/ در برخورد با تخلفات مماشات نشود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر عملکرد بانک ها و دستگاه ها در استان گفت: در برخورد با تخلفات مماشات نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در دیدار با سرپرست دیوان محاسبات لرستان در سخنانی با بیان اینکه اصل حسابرسی و محاسبه کردن، یک امر منطقی، عقلی، شرعی و قانونی است، جنبه فردی و اجتماعی هم دارد اظهار داشت: در دستورات دینی به ما تاکید شده که خودتان را حسابرسی کنید، قبل از آن که دیگران شما را حسابرسی کنند.

ضرورت نظارت و محاسبه دقیق برای جلوگیری از تخلفات وی با بیان اینکه وقتی این امر بعد اجتماعی پیدا می کند، اهمیت آن چندین برابر می شود عنوان کرد: کسی که در رأس نظام جمهوری اسلامی است، خود را خدمت گذار مردم می داند، ایشان می فرمایند اگر به من خدمت گذار بگویید، بهتر است که رهبر بگویید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه باید همه امور بر مسیر قانونی و شرعی خودش حرکت کند گفت: فلسفه وجودی دستگاه هایی مانند بازرسی قوه قضاییه، دیوان محاسبات، بازرسی ادارات، عاملین ذی حساب، اقتصاد و دارایی و… این بوده که نظارت کنند تا امور بر مسیر قانونی خودش حرکت کند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه وقتی تخلفات و رویدادهای تلخ را مشاهده می کنیم، در فلان شهرداری در فلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها/ در برخورد با تخلفات مماشات نشود

لزوم نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها/ در برخورد با تخلفات مماشات نشود