مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18ورزشي

چالش مشترک انتخاباتی!


اساسنامه فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک دارای چند چالش، ابهام و ایراد در بخش شمارش آرا به منظور انتخاب رییس هستند؛ چالش هایی که می تواند مشکلات اجرایی برای انتخابات ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ابلاغ اساسنامه فدارسیون های ورزشی و نیز اساسنامه کمیته ملی المپیک، ابهاماتی در خصوص مقوله شمارش آرا که در نهایت منجر به انتخاب رییس یک فدراسیون ورزشی یا رییس کمیته ملی المپیک می شود وجود دارد و علی رغم وجود این ابهامات در گذشته، اما کماکان شائبه های قبلی در اساسنامه های جدید برطرف نشده است و در صورت رخداد آن، ماهیت انتخابات زیر سوال می رود و در نهایت نیز کار به دیوان عدالت اداری و شکایت و بررسی مجدد کشیده می شود.

سوال اصلی اینجاست که به چه علت ابهامات موجود در رابطه با شمارش آرا در اساسنامه فدراسیون های ورزشی و نیز اساسنامه کمیته ملی المپیک به صورت شفاف و صریح برطرف نشده و کماکان باید شاهد ورود یک نهاد بیرونی برای حل مسئله باشیم و متن اساسنامه ها به گونه ای نگاشته شده که می توان تفسیرهای مختلفی از آن داشت؟ مسئله ای که به تازگی گریبان فدراسیون تکواندو را نیز گرفته و به دلیل تفسیرهای مختلف به وجود آمده در رابطه با شمارش آرا، تعداد اعضای مجمع، حداکثر مطلق آرا و نیز تعداد آرای اعضای حاضر در مجمع، حکم انتخاب هادی ساعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش مشترک انتخاباتی!

چالش مشترک انتخاباتی!