مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18حوادث

نقشه کارمند بیمارستان برای سرقت داروهای کمیاب فاش شد


معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از متلاشی شدن باند سارقان داروهای کمیاب و گران قیمت داروخانه های تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر مرادی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داروهای کمیاب بیمارستانی در داروخانه های واقع در نقاط مختلف شهر تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان به طور ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی ماموران گفت: ماموران پلیس با انجام چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی، سرنخ هایی را از این افراد به دست آوردند و متوجه شدند سارقان با ایجاد یک باند سرقت و هماهنگ با هم، دست به سرقت داروهای کمیاب و گران قیمت از داروخانه ها زده اند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با با بیان این که ماموران موفق به شناسایی سرکرده این باند قاچاق شدند، ادامه داد: همچنین در تحقیقات مشخص شد سرکرده باند یکی از کارمندان قراردادی بیمارستانی است که اقدام به طراحی و اجرای نقشه سرقت کرده است.

وی با بیان این که مخفیگاه این فرد شناسایی شد، افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی مجوز عملیات، دریافت شد و ماموران با حضور در محل، وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کارمند بیمارستان برای سرقت داروهای کمیاب فاش شد

نقشه کارمند بیمارستان برای سرقت داروهای کمیاب فاش شد