مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18سياسي

اولین رویداد «نوآوری های اقتصاد هیأت» فراخوان داد


در راستای رویکرد جهاد توانمندسازی هیأت ها و تشکل های دینی، اولین رویداد «نوآوری های اقتصاد هیأت» را برای نمایش این ظرفیت ها طراحی کردیم.

- حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه هیأت ها در بحث استارت آپ ها و کسب و کارهای هیأت محور می توانند فعال شوند اظهار داشت: در راستای رویکرد جهاد توانمندسازی هیأت ها و تشکل های دینی، اولین رویداد نوآوری های اقتصاد هیأت را برای نمایش این ظرفیت ها طراحی کردیم.

تا 20 بهمن ماه فرصت شرکت در این رویداد وی با اعلام فراخوان این رویداد گفت: علاقه مندان تا بیستم بهمن ماه 1400 فرصت دارند تا اقدامات و فعالیت های خود را در این خصوص اعلام و ثبت نام کنند.

نگاه ما این است که می توانیم دو گروه را در این موضوع شناسایی و حمایت کنیم، اول استارتاپ ها و کسب وکارهایی که به نوعی به هیأت ها خدمات می دهند، به طور مثال از تولیدکنندگان پرچم و بیرق گرفته تا خدمات صوت و تصویری، تا مجموعه هایی که در حوزه رسانه ای فعال هستند.

شناسایی و حمایت هدف ماست بهرامی افزود: از آن طرف هم مجموعه ها و استارتاپ هایی که برآمده از بدنه هیأت هستند که در این بخش هم مجموعه های بسیاری داریم که حتی کارآفرین های برتر کشور هم هستند اما دیده نمی شوند و با مختصری حمایت، می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد «نوآوری های اقتصاد هیأت» فراخوان داد

اولین رویداد «نوآوری های اقتصاد هیأت» فراخوان داد