مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18اجتماعي

ادارات در زنجان کار خود را تاخیر آغاز می کنند


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تمام ادارات در استان زنجان به غیر از دستگاه های خدمات رسان با 2 ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

- ، صفی الله کرامتی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد بحران در محل استانداری، با بیان اینکه از دیروز شاهد بارش خوب برف در تمام مختلف استان زنجان بودیم، گفت: از همان ابتدای بارش برف به تمام دستگاه های خدمات رسان در استان آماده باش داده شد.

وی اظهار کرد: میزان بارش برف در مناطق مختلف استان از جمله در شهرستان زنجان و طارم بسیار خوب بوده و باعث خوشحالی کشاورزان شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای بازگشایی مسیرها درون شهری و برون شهری پای کار هستند، تاکید کرد: برای بازگشایی معابر شهر در زنجان، سپاه استان نیز با ماشین آلات خود به کمک شهرداری آمده است.

کرامتی تاکید کرد: با توجه به وقوع یخبندان و بارش برف، توصیه می شود رانندگان در حد ممکن از سفرهای غیرضروری خود داری کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان برای تردد در جاده های استان از زنجیر چرخ استفاده کنند، ابراز داشت: رانندگان در گردنه های کوهستانی تردد نکرده و از کوهنوردی جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات در زنجان کار خود را تاخیر آغاز می کنند

ادارات در زنجان کار خود را تاخیر آغاز می کنند