مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18حوادث

انتقام مرگبار قاتل جمجمه پلاستیکی!


حکم قصاص نفس عامل جنایت در یک نزاع خیابانی مشهد، در حالی به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید که در نزاعی قبل از این حادثه تلخ، بخشی از جمجمه و شش های قاتل آسیب دیده و توسط پزشکان ترمیم شده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این جنایت هولناک ششم شهریور سال 98 هنگامی در منطقه طرق مشهد رقم خورد که جوان 25 ساله ای پیش از این در یک نزاع دسته جمعی خونبار به شدت از ناحیه سر و شش هایش آسیب دید.

این جوان چندین بار تحت عمل جراحی سنگین قرار گرفت تا این که پزشکان مجبور شدند بخشی از جمجمه وی را با پروتزهای پلاستیکی ترمیم کنند و بدین ترتیب او از مرگ حتمی نجات یافت و عاملان نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

با آن که یکی از طرف های مقابل نزاع خونین به پرداخت دیه صدها میلیونی محکوم شده بود اما حس انتقام در وجود جوان مجروح زبانه می کشید.

تلاش های اطرافیان نیز برای ایجاد صلح و سازش بین آن ها بی نتیجه بود تا این که تماس ها و خط و نشان کشیدن های غرورآمیز برای زهرچشم ، به نقشه نزاعی مرگبار انجامید.

در این میان تعقیب جوان 21 ساله به نام سجاد ادامه یافت تا این که ششم شهریور سال 98 او برای گرفتن دارو به سمت داروخانه ای در شهرک طرق رفت اما ناگهان سه جوان از مخفیگاه بیرون آمدند و به سوی جوان 21 ساله هجوم بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام مرگبار قاتل جمجمه پلاستیکی!

انتقام مرگبار قاتل جمجمه پلاستیکی!